#navbar-iframe { height:0px; display:none; }

الخميس، 25 فبراير 2010

طالما مش هتتجوزني توعدني ليه









لية ياشباب بتعملوا كدة؟
لية بتلعبوا بالبنات هتستفادو اية؟؟












بنت والدها ووالدتها سيادتهم طول النهار فى الشغل
ويرجعوا يناموا مفيش حوار بينهم وبين البنت . .وبالتالى البنت هتدور برة البيت عالحب اللى مش لاقياة فى البيت






اتقوا الله ياشباب فى بنات الناس  

بالله عليكم فرقوا كويس بين البنت الكويسة واللى مش كويسة








وكلمة اخيرة. .
انا بتكلم عالبنات اللى الظروف متحكمة فيهم فقط

انا مش هقولك غير انك ممكن تكون السبب فى انهيار بنت من دول
ممكن تنتحر بسببك وانا كلامى دة بناء على اللى شوفتة فى بيوت
كتيررربنات حاولوا ينتحروا بسبب كدة


بنت والدتها متوفية ووالدها حارمها من الخروج ومانعها انها تخرج برة البيت
هتدور بكل وسيلة على انها تلاقى الحنان اللى مفتقداة جوة بيتها
انا هتناقش معاكم على سبيل الحكايات اللى انا شوفتها وسمعتها واحد يرد عليا ويقولى طيب ماهى البنت ودة طبعا لان الشباب يوعدوا البنات بالزواج ويفضلوا يوعدوهم ويخلوا بيهم وبوعودهم
مثال :بنت ابوها بيضربها ليل ونهار فى البيت بلا رحمة ولا شفقة
اكيد هتدور عالحنان والحب دة برة البيت
هى اللى ادتنى فرصة لكدة. .هقولك مظبوط بس مش بايديهم كل بنت ولها ظروفها
لية حضرتك وبكل ببساطة تستغل الظروف دى
ودى مسألة بتعانى منها بنات كتير جدا ياجماعة

0 comments:

إرسال تعليق

اكتب تعليقاتك هنا

Related Posts with Thumbnails

wibiya widget